Årets näst sista dag.

Idag vaknade jag upp när klockan stod på
12.38. Jag åt inget direkt till frukost,
bara ett glas juice. Apelsin juice . . .
Det gick det också fick vänta enda till
sex innan jag fick riktig mat i magen.

Under dagen har det gått någon jäkla
repris på TV400, Paradise Hotel, man
blev tittande på det, helt OK, för en dag iaf.



Förut var det jag som lagade maten. Min
Currykykligsgryta med ris. Pappa vart
lite förvånad över att maten var klar när
han kom hem, och det gillas ( :

Nu lyssnar jag på mycket bra musik !
Vill säga att What hurts the most är bästa
låten för tillfället tillsamans med I will be.

Inlägget får sluta med en bild på mig och min
älskade lillasyster Agnes ( :
- Sorry för att jag se helt groggy ut på bilden!
Men det är det enda syskonfotot på mig o
henne. ( : -




Kram Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0