En närmare dag t måndag,

Ännu en dag här nere, ska åka hem idag.
Ganska skönt på så vis, fast ändå vill jag inte
lämna pappa o de här nere.
Jag saknar min Robin så jag håller på att gå åt ! ! !

Jag vaknade betydligt tidigare idag,
fasr i natt sov jag ostört, väldigt skönt, för det
är inte så ofta det händer när jag är här.
Gick direkt ner och ' åt frukost '. En kopp te och
en lussebulle ( :

Det har väll inte gått så mycket utav dagen
än så länge, men jag skriver ändå ! ( :
Alltid mysigt när man lyssnar på världens bästa
musik också.



Idag ska jag åka hem, som sagt var, med tåget som
går  16.33 ifrån Lessebo. Fast får vänta en jäkla tid i
Alvesta sen. Men det är skit samma !
Ska möta syskonen där också, undra hur dom
har haft det under helgen ( :

Kan inte vänta till måndag, det är för lång tid dit !
Har fått vänta enda från i fredags ...
Får inte träffa min Älskling föräns på måndag,
och det är jobbigt att vänta !

Jag älskar dig Robin <3


Kram Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0