Växjö !

Idag åkte jag ner till pappa då, till växjö.
Som vanligt ät tåget ALLTID försenat.
De är det alltid när jag ska pka tåg, jag vet
inte varför.
Tåget kom i alla fall förr eller senare
och sen när jag kom ner till alvestad så
fick jag ta 144:an till Växjö.

Bussen tog en massa vägar som man åkte
sist när man var liten, så det väckte
en massor med minnen som man var med
om då. Saknar allt som det en gång var...

Jag kom också på då att det var mitt
hem. Jag känner mig så bra hemma här.
Känner att jag tillhör ( :
Jag tillhör att höra småländska röster i
bakrunden. <3
Huset min gammel mormor bodde i en
gång i tiden hade verkligen förändrats.
Man känner inte igen det, det är ganska
läskit hur saker o ting egentligen
har ändrats under tiden...



Kram Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0