Nyårsafton !

Dagen börjar iaf fint med att man vaknade
klockan halv 10. Hade gärna sovit liite
längre till. Men alla var uppr och stökade så
det var inte så lätt att somna om igen : )

Jag gick iaf upp, åt frukost, några rostade
mackor. Sedan satt jag väll mest vid datorn
och pratade med världens mest underbara
person!  : )
Tack för att du finns <'3



Sen hände väll det inte så mycket mer, utan
att Emelie och jag gick upp och så sminkade
jag henne. Jätte söt vart hon !
Hon vart också nöjd för en gångs skull ; )

Det vart inte mycket mer med det utan att
jag var busig och snodde Mattias dator, man
passar ju alltid på när inte han är hemma.
Satt där och chattade coh lyssnade på
musik till midnatt. Linkin Park mest. O sen
hittade jag en underbar låt som typ heter
' Your Guardian Angel ' hur bra som helst!
Lyssna på den ! : )

Men jag skriver lite mer senare ( :

Kram Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0